הרצליה נוסדה כבר בשנת 1924 אך הוכרזה כעיר רק בשנת 1960, ובשל כך העיר מתאפיינת במגוון רחב של מבנים. ניתן להיתקל בשכונות בעלות בתים פרטיים, לצד שכונות בעלות בנייני מגורים, ובמבנים ישנים לצד מבנים חדישים. בנוסף, לעיר ישנה רצועת חוף ארוכה ורחבה שמושכת אליה תושבים רבים המחפשים מגורים ליד הים, אך רבים אינם מודעים לסכנות הטמונות בכך: הים מכיל מלחים רבים שנסחפים עם הרוחות הרבות אל המבנים בעיר והסביבה המלוחה שנוצרת מובילה לבלאי מואץ למבנים, החל מהבטון וכלה בחומרי האיטום.

מדוע חשוב לאטום את הגגות בהרצליה וכיצד נבחר את קבלן השיפוץ המתאים למשימה?

כיוון שחלק מהנכסים חשופים לנזקי המליחות של הים מלכתחילה יש לבחור בחומר איטום חזק במיוחד. מאותה סיבה, רצוי ומומלץ לשכור את שירותיו של קבלן איטום שעובד בעיר כיוון שסביר שהוא מודע לבעיית המליחות וכבר צבר ניסיון וידע בנושא בעבודות קודמות שביצע בעיר. כך נוכל לקבל את האיטום המתאים והטוב ביותר לנכס שלנו. בין היתר, חשוב גם לבחור בקבלן איטום בעל תעודות מתאימות ומוניטין טוב. נוסף על כך, חלק מהמבנים בעיר הינם מבנים ישנים ועלולים להיות בעלי תשתיות ישנות וחלשות. מבלי איטום ראוי לגג אנו עלולים לסבול מנזילות שיגרמו בסופו של דבר נזק לתשתיות, שחלשות בכל מקרה.

צרו קשר עכשיו ויועץ איטום מומחה, ניסים הררי יחזור אליכם

    כיצד נבחר את חומר האיטום והשיטה המתאימה?

    ישנן שיטות רבות ומגוונות ומגוון גדול אף יותר של חומרי איטום בשוק. אם כך, כיצד נבחר את חומר האיטום והשיטה המתאימה לנכס בהרצליה?

    ראשית, חשוב להיעזר בשירותיו של יועץ איטום מוסמך. יועץ שכזה הוא בעל המידע, הכלים והניסיון הדרוש על מנת לתת את המענה הטוב ביותר ולספק את האיטום המתאים ביותר לנכס. שנית, מומלץ להיעזר באיש מקצוע שצבר ניסיון באיטום נכסים החשופים למליחות גבוהה, כך תוכלו לדייק אף יותר את סוג האיטום המתאים לכם. לבסוף, רצוי לערוך בדיקה מקדימה של החומרים והשיטות השונות המוצעים בשוק. בדיקה שכזו תסייע לכם להגיע מוכנים לפגישה עם איש המקצוע ובכך למנוע הונאות והוצאות מיותרות. יתרה מכך, תוכלו לברר אילו סוגי איטום אינכם רוצים בנכס שלכם ואילו דווקא תפסו את עינכם ותרצו שקבלן האיטום יעשה בהם שימוש.

    קבלני איטום וחברות איטום בהרצליה

    חברות איטום הקבלנים רבים מציעים ללקוחותיהם את כל מגוון העבודות בשוק, והמחירים לרוב דומים לאילו הניתנים בערים אחרות, אך כן ניתן למצוא עבודות שונות המוצעות במחירים מעט נמוכים יותר מהממוצע, כמו איטום גגות ביריעות ביטומניות. במילים אחרות, המחיר שתצטרכו לשלם אינו משתנה כמעט בין עיר לעיר, אך בהתאם לגג שיש לכם תצטרכו למצוא את האיטום המתאים ביותר, והמחיר עבור כל סוג של שיטת איום הוא מחיר שונה, לכן יש להתכונן לטווח רחב יחסית של מחירים בטרם הפגישה עם קבלן האיטום. 

    צרו קשר עכשיו ויועץ איטום מומחה, ניסים הררי יחזור אליכם