אחד התפקידים של הגג מעל הראש שלכם הוא להגן מפני תנאי מזג האוויר לא נעימים כמו גשם או ברד. למרבה הצער, לפעמים מזג האוויר מגיע גם לתוך הבית כאשר יש נזילות מהגג ונשארים כתמי רטיבות אחרי הגשם. זהו סימן שיש צורך לטפל במערכת האיטום ולחדש או להחליף אותה לחלוטין.

יש מגוון פתרונות לאיטום גגות וכדאי להזמין מומחה כדי שיבחר בפתרון הכי מתאים לגג ולכיס שלכם. אחת האופציות הנפוצות לאיטום כיום היא איטום גגות באמצעות PVC.

מהו PVC?

PVC (polyvinyl chloride) הוא פולימר סינתטי שנמצא כיום במגוון שימושיים בתעשיות שונות. למשל, נעשה בו שימוש רב לצרכי הבנייה כאשר הוא מחליף את חומרי הבנייה המסורתיים, יוצרים ממנו צינורות גמישים, אביזרי אינסטלציה, בידוד לקבלים חשמליים וכמובן ציפויים לגגות. PVC יכול לשמש לייצור כרטיסים מגנטיים, ניילון נצמד, תקליטים ועוד.

צרו קשר עכשיו ויועץ איטום מומחה, ניסים הררי יחזור אליכם

    מהי יריעת PVC?

    מדובר ביריעה תרמופלסטית גמישה וחזקה מאוד. משתמשים בה לאיטום גגות מכל מיני סוגים, מאגרי מים, בריכות שחייה, מאגרי כיבוי אש ועוד. מכיוון שיריעת PVC גמישה, מתאפשרת התאמה אישית לגג שלכם כך שתקבלו מראה אסתטי בנוסף לאיטום מוחלט. ההתקנה של יריעת PVC יחסית פשוטה ומהירה ולא דורשת הלחמה או הדבקה. יחד עם זאת, להנחה חופשית של יריעת ה-PVC יש חסרון בולט – קרעים וחורים נסתרים שקשה לגלות אותם ולהימנע מחדירת מים בהמשך. לכן חשוב לציין שהיישום של היריעות חייב להתבצע על ידי צוות מומחה למניעת טעויות שיובילו לצורך להחליף את היריעה ולבזבז כסף נוסף. למרות החיסרון הלא קטן הזה, לשיטה זו קיימות יתרונות רבים.

    היתרונות של יריעות PVC 

    • בידוד תרמי, כך שאין בריחת חום מהחלל הפנימי. היתרון ניכר בהחלט בחורף כאשר אפשר לחסוך בהוצאת חשמל.
    • תוחלת חיים – זהו חומר שיכול להחזיק מעמד לאורך כמה עשרות שנים. כך תוכלו לשכוח מבעיות איטום גגות להרבה זמן. כמובן, בתנאי שיישום החומר התבצע כהלכה. 
    • עמידות – מדובר בעמידות בפני תנאי מזג האוויר קשים, קרני ה-UV, כימיקלים וגם חדירת שורשים.
    • מגוון דגמים וצבעים – יש אפשרות לבחור ביריעה לבנה או בהירה כך שתתאים לצבע הלבן של הגג. הצבא הלבן גם נוטה פחות לספוג את הקרינה של השמש.
    • עלות יחסית נמוכה. אין דאגה – יריעות PVC הן זולות ושוות, כך שתוכלו גם לשמור על הכיס שלכם וגם לקבל את מערכת האיטום איכותית מאוד.

    לסיכום, איטום על ידי יריעות PVC נותן לכם פתרון חסכוני ואיכותי לבעיות איטום הגג. עמידות ותוחלת חיים מצוינים מונעים צורך לטפל במערכת האיטום מדי שנה כיוון שיריעות PVC יחזיקו מעמד להרבה שנים בהנחה והותקנו כראוי. התאמה אישית לגג שלכם ומגוון צבעים בהירים לבחירה מבטיחים מראה אסתטי לבית שלכם וגם חוסכים צורך בהנחת שכבת הלבנה נוספת. במילים אחרות, מדובר בשיטה מצוינת לאיטום גגות, אך כמובן כדאי להתייעץ עם מומחה לפני שבוחרים בה.

    צרו קשר עכשיו ויועץ איטום מומחה, ניסים הררי יחזור אליכם