רעננה היא עיר ותיקה, מפותחת ומתקדמת מבחינות רבות: היא זכתה בתארים כמו ״העיר הירוקה בישראל״, ״קהילה בטוחה״ ועוד. העיר ממשיכה לצמוח ולהתפתח, ויש בה אזור תעשייה עם מגוון רחב של עסקים, מחנויות חיות, דרך קניונים וכלה בתעשיית הייטק ענפה עם בניינים ייחודיים השייכים לאותן חברות. 

איטום גגות ברעננה לא שונה משמעותית מאיטום גגות בערים רבות אחרות שלא מזוהות עם עומסי תנועה, עם בניה ישנה וקלוקלת, או עם תנאי חניה קשים – למשל, תל אביב או רמת גן. 

העיר מרווחת ומתאימה לרכבים יחסית לערים רבות אחרות, לכן איש המקצוע המגיע לביתכם, לבניין המשותף או לבניין המשרדים יוכל להתמצא בעיר בקלות, למצוא חניה בקלות, וכנראה גם להגיע לגג בקלות יחסית. עם זאת, חשוב לשים לב כי מתקיימת שקיפות משני הצדדים בנוגע לתנאי העבודה ולדרישות שיש לקיים כדי שמשימת איטום הגגות תצליח בבניינכם ברעננה.

צרו קשר עכשיו ויועץ איטום מומחה, ניסים הררי יחזור אליכם

    מה צריך מומחה איטום לדעת לפני שהוא מגיע לרעננה

    מצד איש המקצוע נדרש לשקף מה הצרכים שלו מבחינת גובה החניה, מבחינת הנגישות לגג ומבחינת לוח הזמנים להגעה למקום וכמובן לביצוע העבודות. לעומת זאת, על הלקוח לשקף את תנאי התנועה והחניה בבניין או בסביבת הבית הפרטי, להמליץ על דרכי ההגעה לבניין, וחשוב מכל – על הלקוח לשתף את איש המקצוע המוזמן במידת הבעייתיות של ההגעה לגג: האם נדרש מפתח משכן מסויים? האם נדרש סולם כדי להגיע לגג עצמו? האם לבניין יש מעלית או דרך אחרת לנייד את הציוד לגג? האם הגג נקי ומסודר, או האם נדרשת פעולת ניקיון וסידור של הגג לפני תחילת עבודות האיטום עצמן? כל בעיה אפשרית שעלולה לעלות בין הנקודה שבה איש המקצוע מגיע עד לבניין המיועד ברעננה ועד לסיום העבודות, כמה שסביר שאדם שאינו בקיא במלאכת איטום הגגות יבין, צריכה לעלות מול המומחה לאיטום גגות על מנת למנוע אי-הבנות והערכות שגויות – הן במחירים והן בלוחות הזמנים. 

    בנוסף, חשוב לשים לב שאיש המקצוע הנבחר מרגיש בנוח עם ההגעה לרעננה עצמה. אם מוקד הפעילות של מומחה האיטום הנבחר רחוק מרעננה, גם שינויים קלים ועיכובים קטנים בלוח הזמנים שלו במהלך היום עלולים להפוך לזמני המתנה ארוכים מאוד במיקומים מרוחקים יותר. אם רעננה היא מוקד העבודה, כדאי שגם מיקומו ואזור העבודה של איש המקצוע הנבחר יהיה זמין ונגיש באופן פרקטי מתוך רעננה – למשל, המחסן בו נשמרים חומרי האיטום יהיה ממש בתוך רעננה או בישוב שכן. 

    לסיכום, איטום גגות ברעננה חשוב במיוחד לפני הגעת החורף, במיוחד בהתחשב בעוצמת הגשמים בשני האחרונות. דיירי בניינים, בעלי בנייני משרדים וכמובן אלו המתגוררים בבתים פרטיים צריכים לבדוק ולאטום את הגגות לפני שמתחילות הדליפות, הנזילות והטיפטופים – והחשיבות של בחירת איש מקצוע שהוא לא רק איכותי ומומחה בתחומו, אלא גם נגיש וזמין לאזור רעננה באופן ספציפי אינה מבוטלת כלל.

    צרו קשר עכשיו ויועץ איטום מומחה, ניסים הררי יחזור אליכם