רובנו לא מייחסים תשומת לב מיוחדת לגג שלנו ולעיתים אף מזניחים את תחזוקתו. אולם, ללא תחזוקה נכונה, הגג עלול להיכשל במשימתו להגן עלינו, בין היתר מגשמי החורף. כך שבעונת הגשמים אנו עלולים להיתקל בנזילה מהגג שתוביל תחילה לכתמי מים, לאחר מכן לעובש, ולבסוף לנזק לבריאותנו ולתשתיות הבית.

מדוע חשוב לאטום את הגגות בכפר סבא?

כפר סבא הוקמה כבר ב-1962, כך שהנוף שלה כולל מבנים ישנים לצידם של המבנים החדישים. בנוסף, מי שיסתכל למעלה יוכל להבחין במגוון רחב של גגות, כמו גגות בטון לצד גגות רעפים. אמנם הדבר משווה לעיר מראה מרתק ויפה, אך המבנים הישנים זקוקים לתחזוקה רציפה יותר של הגג על מנת שלא לפגוע בתשתיות האחרות בבניין, שבלאו הכי אינן חדישות. לכן, יש חשיבות רבה לאטום את הגגות בעיר, ובכך למנוע מגשמי החורף הרבים לחדור לבניין ולגרום לנזק חמור לנכס ולדייריו. יתרה מכך, גם בבניינים החדישים חשוב לאטום את הגגות על מנת להמנע מהנזקים האסתטיים, הבריאותיים והביטחותיים.

צרו קשר עכשיו ויועץ איטום מומחה, ניסים הררי יחזור אליכם

    שיטות איטום ומחירי איטום גגות בכפר סבא

    ניתן לקבל בכפר סבא שירותי איטום בכל השיטות המוצעות בשוק ובמגוון רחב, בין היתר ניתן לאטום את הגג ביריעות ביטומניות, על ידי התזה או מריחה, זיפות ועוד. המחירים דומים למחירים המוצעים בשאר הערים במדינה, כאשר חלקם גבוהים וחלקם נמוכים מהממוצע. עם זאת, כאשר אתם מדברים עם מומחה לאיטום גגות, רצוי לוודא שהוא עובד באזור כפר סבא ומוכן לבוא עד אליכם, אם כי רוב המומחים שעובדים במרכז יסכימו להגיע לכפר סבא. 

    כיצד אוטמים גגות בכפר סבא?

    יש בכפר סבא סוגים שונים של גגות, ולכל גג מומלץ סוג אחר של איטום:

    • גג בטון: חומר האיטום המומלץ עבור גג בטון הוא יריעות ביטומניות, ובמיוחד יריעות אלסטקס או סופרטייט. 
    • גג מבנייה קלה: חומר האיטום המומלץ עבור גג מבנייה קלה הוא יריעות PVC או יריעות ביטומניות, ובמיוחד יריעות סופרטייט. 
    • גג מרוצף: גגות מרוצפים יש צורך לפרק במידה ושמים חומר איטום חדש. במידה ומדובר בשיפוץ של החומר, רצוי להשתמש ביריעות ביטומניות ולהשתמש בחומרים אקריליים או פוליאוריטניים. 
    • גג אסבסט: גגות אסבסט הם גגות שאינן מומלצים להתקנה כיוון שהם מסוכנים סביבתית, ולכן הם מחייבים אישור מהעירייה בטרם ההתקנה. אם מדובר בתיקון נקודתי אין צורך באישור מהעירייה וחומר האיטום שנשתמש בו יהיה סיקפלקס או חומר אקרילי לבן, שיספק את הבידוד המרבי מפני החום הכבד בישראל. 
    • גגות רעפים: ישנם סוגים שונים של גגות רעפים ולכל אחד מהם יש סוג אחד של חומר איטום מומלץ. לרוב, החומרים הכי טובים לגגות רעפים הם חומרים פולימריים ואקריליים. בנוסף, במידה ויש רעפים שבורים, חייבים להחליף אותם בהקדם, ובמיוחד לפני שמבצעים את האיטום.

    צרו קשר עכשיו ויועץ איטום מומחה, ניסים הררי יחזור אליכם