איטום גגות זו פעולה חיונית שיש לבצע לקראת עונת הגשמים המתחילה בחורף – בדרך כלל ההמלצה היא לעשות את האיטום בחודשי הקיץ או הסתיו, לפני הגשמים. פעולה מראש יכולה לעזור במניעת דליפות, נזילות וטפטופים כשהם ממש לא רצויים בעונה הקרה. 

רמת גן היא עיר קטנה בשטחה יחסית לערים אחרות בישראל, אך היא גם צפופה למדי באזורים מסויימים בשל מרכזיותה וחשיבותה הכלכלית – לכן כשניגשים לשאלת איטום הגגות במקומות מגורים ובבניינים לצרכים עסקיים, כדאי לחפש איטום גגות ברמת גן עצמה.

צרו קשר עכשיו ויועץ איטום מומחה, ניסים הררי יחזור אליכם

    שיטות לאיטום גגות

    ישנן מספר טכנולוגיות המשמשות לאיטום גגות. בעבר שימוש בזפת היה האפשרות הברורה והמתאימה ביותר: הזפת היא חומר שחור שמונע חדירת מים ולכן מונע דליפות ונזילות בתוך המבנה. כיום מקובל יותר להשתמש באיטום על ידי יריעות ביטומניות – יריעות מלבניות המונחות זו ליד זו על פני כל הגג, ולאחר מכן מחוברות זו לזו ולתשתית הגג על מנת להבטיח אטימות מירבית של שטח הגג. בנוסף, כשמדובר בבניינים שהגישה לגג בהם בעייתית, נעשה שימוש בחומרים פוליאוריטניים שיכולים להקל על מלאכת האיטום. כמובן, ישנן טכנולוגיות נוספות וחומרים אחרים בהם ניתן להשתמש כדי לאטום גגות מסוגים שונים ועם היסטוריית איטום שונה – אך אלו הן המרכזיות שבולטות במיוחד בהעדפות של אנשים ועסקים המעוניינים בשירות. 

    שירותי איטום ממומחה מרמת גן לעומת מומחה שמגיע מחוץ לעיר

    בגלל העומס והגודש התחבורתי ברמת גן, כדאי לשקול לשכור את שירותי האיטום ברמת גן מאיש מקצוע הממוקם פיזית קרוב יותר למיקום האיטום. לעיתים קרובות, ישנה בעיה בחניית הרכב במיקומים שונים בעיר, והעברת החומרים יכולה להיות מאתגרת יותר עבור איש מקצוע שעושה מספר עצירות באותו יום עם נפח גדול של חומרים. מוטב להעזר בשירותיו של איש מקצוע שיוכל להגיע ישירות למוקד העבודה הנדרש בתוך רמת גן עם כלי רכב כמה שיותר קטן (שכמובן עדיין יוכל להכיל את החומרים הנדרשים לביצוע העבודות), כדי להתנייד היטב בפקקים וברחובות הצרים, וכן להתמודד היטב עם מחסור החניה האמור. 

    בנוסף, חשוב לשים לב לכך שבמידה ונבחר מומחה באיטום גגות שלא מגיע מתוך רמת גן ולא בהכרח מכיר את העיר, יש לעשות תיאום ציפיות הולם מול אותו איש מקצוע שנקרא למקום – חשוב להבהיר לו את מצב הפקקים באזור, את אפשרויות החניה שיהיו זמינות בשעה שבה הוא יגיע, וכן את היכולת להגיע לגג עצמו: נגישות של סולמות, האם יש מפתחות שהוא צריך לקבל ומאיפה הוא מקבל אותם, וכמובן גם לוודא שיש לו דרך להביא את הציוד וחומרי העבודה כל הדרך אל הגג במקרה שאין מעלית או במקרה שמדובר בבניין משרדים גבוה או אפילו במגדל. 

    לסיכום, איטום גגות ברמת גן רלוונטי למגוון של אוכלוסיות – מדיירי בניינים בשכירות וכלה בעסקים שרוצים לוודא שהבניין שלהם בטיחותי ומזמין ללקוחות ולעובדים. אנשי המקצוע בתחום מגוונים מאוד, וחשוב לוודא שהלקוח שמזמין את השירות משקף את הבעיות והמצבים הצפויים במסגרת עבודות איטום בעיר צפופה, מרכזית וגדושה כמו רמת גן.

    צרו קשר עכשיו ויועץ איטום מומחה, ניסים הררי יחזור אליכם