בדומה למקומות נוספים בארץ, גם בראשון לציון קיימים לקוחות רבים הזקוקים לאיטום ביתם ומעוניינים כי עבודה זו תתבצע על הצד הטוב ביותר. אם התיאור הזה מאפיין אתכם, המשיכו לקרוא את המאמר הבא!

באילו מקרים מומלץ לשקול לחדש את האיטום במבנה?

• כשמדובר במבנה וותיק (יש לדאוג לבדיקת יעילות האיטום פעם-פעמיים בשנה).
• כשהקירות החיצוניים או הפנימיים מתחילים להראות סימנים של בליה הכוללים סדקים, קילוף צבע, חיפוי וכד'.
• כשעל הקירות או הגג מתחילים להיראות סימני רטיבות קלים, כמו כתמי צבע שלא היו בעבר.
• וודאי שבמקרים גרועים יותר המצביעים בפירוש על רטיבות, יש לבדוק את העניין בצורה מקצועית.

מה חשוב לדעת אודות איטום גגות בראשון לציון?

תפקידו של איטום גגות איננו רק למנוע נזילות או רטיבויות, אלא בסופו של דבר לסייע לכם לשמור על מבנה הבית תקין ועמיד מספיק, לרבות חוזק הקירות, הגג וכד', מניעת סדקים ומניעת בלייה עתידית. לכן, ייתכן שמבנה שלא יטופל כראוי מבחינת איטום, יגרור מבעליו הוצאות מיותרות בתחומים אחרים הקשורים לתחזוקו.

מה יש לעשות לאחר גילוי בעיית איטום בגג או בכלל ?

ראשית, יש ליצור קשר עם יועץ איטום מיומן ומקצועי. מטרתו של יועץ האיטום הינה להעניק חוות דעת מקצועית באשר לאופן האיטום הרצוי ולהתוות את טכניקת האיטום לעובדים. חשוב מאוד לא לוותר על ייעוץ האיטום מכיוון שהוא למעשה המפתח לאיטום מוצלח. שנית, יש ליצור קשר עם חברת איטום מוסמכת (אם טרם עשיתם זאת) ע"מ שתתחיל בביצוע עבודות האיטום. יש ליצור קשר כמובן רק עם חברת איטום בעלת ניסיון רב שנים.

כיצד למנוע מבעיות איטום להתרחש באופן כללי?

כאמור, יש לבדוק את גג הבניין פעם-פעמיים בשנה מבחינת יעילות האיטום, אולם גם בעת ביצוע עבודת האיטום עצמה לאחר גילוי הרטיבות או הנזילות, יש להקפיד לבחור באנשי המקצוע המתאימים ובחומרי הגלם האיכותיים ביותר, שיבטיחו את עמידות האיטום לאורך זמן. אין להתפשר על פתרונות זמינים ולא יעילים, גם אם הם זולים משמעותית, פשוט מכיוון שפתרונות כאלה, לא יעניקו לכם שקט נפשי לאורך זמן ויגררו אתכם להוצאות מיותרות.