שאלה – האם זיפות גגות בתל אביב שונה במשהו מזיפות גגות במקומות אחרים?

תשובה – זיפות גגות תל אביבי הוא זהה לחלוטין לזיפות גגות שמתבצע במקומות אחרים –מה שאומר שאולי בתחומים אחרים מדובר ב"מדינת תל אביב", אבל בתחום האיטום (ובמיוחד הזיפות) הכל אותו הדבר. לכן, כדי להבטיח שהזיפות אצלכם מתבצע כנדרש עליכם להזמין זפת מנוסה, מקצועי ומיומן שמשתמש בציוד ובחומרים האיכותיים ביותר –אותה פעולה שעושים במקומות אחרים ברחבי הארץ. בנוסף, גם בתל אביב כדאי לקרוא ליועץ איטום כדי להבטיח עבודת זיפות איכותית, למשל זפת שמשולבת בסיד שמאריכה את חיי האיטום, זפת כחלק מתרכובת עם חומרים נוספים שמקנה עמידות נוספת לאיטום ועוד.

שאלה – האם זיפות גגות בתל אביב נחשב לאיכותי למרות מחירו הזול?

תשובה – זיפות גגות היא אמנם שיטת איטום זולה וקלה לשימוש יחסית לאפשרויות האחרות בתחום, אבל במידה והיא נעשית במקצועיות ע"י בעל מקצוע מיומן ומנוסה היא מבטיחה איטום איכותי (למשל איטום שעמיד גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים). נכון שלרוב מחיר זול מעיד על עבודה לא טובה, אבל בתחום הזיפות אתם יכולים לישון בשקט כי יש חידושים שמאפשרים ליהנות מכל העולמות (גם מחיר זול וגם איטום מושלם). למשל, זפת בשילוב סיד מאריכה את זמן האיטום, זפת שהיא חלק מתרכובת מכילה חומרים נוספים שמקנים עמידות לאיטום ואלה רק דוגמאות. ואם אתם רוצים להיות בטוחים מעל לכל ספק – צרו קשר עם יועץ איטום שימליץ על הזיפות המתאים לגג שלכם.

שאלה – אפשר לקבל אחריות על זיפות גגות בתל אביב?

תשובה – בוודאי וזה לא רק בגדר מומלץ אלא לגמרי רצוי. זיפות גגות תל אביבי כמו כל עבודת זיפות אחרת חייבת להיעשות במקצועיות. אחד הפרמטרים שמעיד על כך היא האחריות שתקבלו על העבודה. זו ההוכחה שבזיפות שלכם עשו שימוש בחומרים הטובים ביותר, בציוד איכותי ושביצעו פעולות שונות שמבטיחות אתכם מפני נזילות. כדי להימנע מטעויות ומאי הבנות הדרך הכי טובה היא לפנות מלכתחילה לחברת איטום – ככה תקבלו גם עבודת זיפות טובה וגם ייעוץ איטום במקום אחד.