מציג 2 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #789
      שחר
      אורח

      כמה יצא לי להשקיע כדי לאטום את הגג בבניין בו אני גר?

    • #790

      מטבע הדברים, בתחום איטום גגות מחיר הוא נושא המעסיק לקוחות רבים בדרך לבחירת אנשי המקצוע המתאימים והחומרים הדרושים. להלן ננסה לסייע לכם בנושא ולהעניק לכם מידע אודות כמה פרמטרים שכדאי לכם לקחת בחשבון.

      שאלת השאלות: מדוע להשקיע בכלל בביצוע עבודת איטום?

      יש לזכור כי בכל הקשור לאיטום נכון של המבנה, עבודה איכותית יותר = חיסכון ניכר בכסף. הסיבה לכך היא שלל הנזקים שעלולים להיגרם מאיטום לקוי החל נזקי רטיבות למיניהם, דרך נזילות, ועד להרס של קירות\גגות ועוד. בנוסף, יש לקחת בחשבון כי נזקי רטיבות אינם תמיד נגלים לעין ולכן כשהם אכן מתגלים בסופו של דבר, הם כבר חמורים מאוד ומחייבים תיקון מאסיבי וכאמור, גם יקר.

      בכל הקשור לאיטום גגות מחיר נקבע ע"פ עלות העבודה עצמה ועלות החומרים. בנוסף, אנו תמיד ממליצים על היוועצות מוקדמת עם יועץ איטום כדי לוודא שהעבודות אכן יתבצעו ביעילות ובאיכות מרבית.

      • #792
        שחר
        אורח

        מדוע חשוב כ"כ לפנות ליועץ איטום?

        • #794

          יועץ איטום הוא למעשה האיש שיתווה עבור עובדי האיטום את הטכניקה המתאימה, יבחר את החומרים האיכותיים ביותר וכד'. בנוסף, במקרים מסוימים הוא יוכל גם לסייע לכם לבחור בין אופציות איטום שונות, כך שתוכלו לאזן בין התקציב שלכם לאיכות האיטום שיתבצע בבית. זכרו כי כמו שציינו לעיל, עבודת איטום איכותית חוסכת לכם כסף, כך שעבודת איטום איכותית שוות ערך להשקעה לטווח הארוך בבית ובאיכות החיים בו.

    • #795
      שחר
      אורח

      כיצד ניתן להוזיל עלויות בתחום האיטום?

      • #796

        כמובן שלא נמליץ לכם להתפשר על איכות החומרים או על איכות העבודה, ובייחוד לא על יועץ האיטום. עם זאת, תוכלו לנסות לפנות ליועץ איטום בנפרד לחברת איטום או לחלופין, למצוא חברת איטום אמינה הכוללת ייעוץ איטום במחיר סביר. בנוסף, תוכלו לברר עם יועץ האיטום האם ניתן להוזיל מחירים על ידי רכישת חומרים בעצמכם.

        לסיכום, נציין רק כי מחיר איטום לא חייב להיות "בשמיים", אך זכרו כי החשיבות העליונה היא תמיד לביצוע עבודה איכותית שתסייע לכם לזמן ממושך ולא למחיר.

מציג 2 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.